بارمان تجارت رایان (B.T.R)

02156577916-9
09129151992
09124728110

info@rtb-co.com

فروش فنرهای گازی | نماینده رسمی شرکت TECAPRES (تکاپرس)

فنر های گازی TECAPRES

فنرهای گازی TECAPRES برای طیف وسیعی از کاربردها، از ماشین آلات خودرو و صنعتی گرفته تا مبلمان و هوافضا، مناسب هستند. سازگاری آنها هیچ حد و مرزی نمی شناسد.

نام محصول تاریخ قیمت
قیمت فنرهای گازی TECAPRES
زمستان 1402
فنر گازی قالبسازی و پرسکاری یک وسیله پنوماتیکی است که با فشرده سازی گاز محصور در یک سیلندر بسته که توسط یک پیستون متحرک مهر و موم شده است، انرژی پتانسیل را نگه می دارد. فنر گازی به تغییر شکل الاستیک وابسته نیست. این یک ساختار محصور است که پس از پر شدن با گاز نیتروژن خنثی، نیازی به ورودی هیچ گاز اضافی ندارد. به دلیل سطح مقطع باریک میله، فشار در تمام طرف های پیستون بدون توجه به محل قرارگیری فنر گاز ثابت می ماند.

فنرهای گازی tecapres

مزایای استفاده از فنرهای گازی

موارد زیر از مزایای استفاده فنرهای گازی در صنعت قالب سازی می باشد:
۱. کاهش زمان طراحی وساخت
۲. کاهش هزینه های فرایند طراحی وساخت
۳. ایمنی وقابل اطمینان بودن اعمال نیروی لازم در هر نقطه
۴. بالانس بودن اعمال نیرو
۵. استفاده از گیج های کنترلی جهت کنترل نیروی اعمال شده در فرایند تولید
۶. دسترسی آسان به کورس های مورد نیاز
۷. سادگی در نصب وامکان جاسازی مناسب باتوجه به شکل فیزیکی فنرهای گازی
۸. ساده بودن تعمیرات با توجه به ارائه دستورالعمل های ارائه شده شرکت TECAPRES و بسته های قطعات یدکی مورد نیاز که در دسترس مشتریان محترم قرار میگیرد.

درباره فنرهای گازی شرکت TECAPRES

شرکت TECAPRES یکی از تولید کنندگان برتر و مطرح تولید تخصصی فنرهای گازی (Gas Spring) مورد مصرف در صنعت قالب سازی وصنایع وابسته در جهان می باشد. محصولات این شرکت با کیفیت عالی و رعایت استاندارد VDMA ISO-NAAMS، PED Certification در تولید، خدمات پس از فروش، قیمت های قابل رقابت، تنوع محصول در ابعاد مختلف و قابلیت اعمال نیرو از ۱۰ پوند تا ۲۲ تن نیرو در حالت تماس، برتری این شرکت را در عرضه تولید فنرهای گازی نمایان تر می سازد.

انواع فنرهای گازی قالبسازی و پرسکاری

شرکت بارمان تجارت رایان ارائه دهنده انواع فنرهای گازی در ایران از برند TECAPRES اسپانیا و سایر برندهای روز دنیا با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در زمینه تهیه و تامین فیلترهای سرامیکی صنایع ریخته گری، ابزارهــای بــراده بــرداری و مخصوص ، وسایل اندازه گیری، تجهیزات قالب مـورد استفـاده در صنــایع مختلف و ارائـه روشهـای بهینه ســازی ابزار آلات بـا برخـورداری از کــادر متخـصص و مجـرب و تـامیـن خدمـات پس از فـروش و ارائه مشاوره رایـگـان در زمینــه فرایند تولید قطعـات، مفتـخرخــواهــد بــود کـه در راستای اهداف آن شرکت محترم مشارکت نماید.

محصولات دیگر
پیمایش به بالا