بارمان تجارت رایان (B.T.R)

ایمیل

info@rtb-co.com

تشخیص صفحه برش سنگ و آهن

تشخیص صفحه برش سنگ و آهن

تشخیص صفحه برش سنگ و آهن

صفحات برش از جمله ابزارهای پرکاربرد در صنایع مختلف هستند که برای برش انواع مواد مانند سنگ، آهن، چوب و پلاستیک استفاده می شوند. صفحات برش بر اساس نوع موادی که برای برش آنها استفاده می شوند، به دو دسته کلی صفحه برش سنگ و صفحه برش آهن تقسیم می شوند.

صفحه سنگ آهن بر

صفحه برش بارمان تجارت رایان

اگر تمایل دارید در خصوص قیمت صفحه برش استیل بر  و در مجموع قیمت و خرید صفحات برش اطلاعات مفید و کاربردی کسب نمایید پیشنهاد میکنیم روی لینک کلیک نموده و یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

**توجه: با توجه به نوسانات بازار، برای اطمینان از قیمت نهایی محصول، با کارشناسان بارمان تجارت رایان در تماس باشید: 0912472811009129151992

لطفا کلیک کنید: بهترین صفحه سنگ فرز برای هر کار

نام محصولتاریخقیمت
بهار 1403

انواع صفحه سنگ

صفحه‌های سنگ به صورت کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  • صفحات برش
  • صفحات ساب

قیمت صفحه سنگ برش آهن

صفحه برش آهن

صفحات برش برای برش دادن متریال‌های فولادی و شکل دادن به آن‌ها استفاده می‌شوند؛ از همین‌رو به آن‌ها صفحه برش آهن نیز می‌گویند.
اکثر صفحات برش آهن در قطر ۱۸۰ میلی‌متر و ضخامت ۱٫۸ میلی‌متر می‌باشند.
اکثر صفحات برش سنگ در قطر ۲۳۰ میلی‌متر و ضخامت شش میلی‌متر می‌باشند.
اکثر صفحات مینی برش آهن در قطر ۱۱۵ میلی‌متر و ضخامت یک میلی‌متر می‌باشند.

راهنمای جامع قیمت صفحه برش دستگاه سنگبری

صفحه سنگ ساب

ساب در تعریف عامیانه یعنی سایش دادن و تغییر شکل ظاهری برای متریال‌های مختلف! صفحه‌های ساب به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  • صفحه‌های ساب دستی
  • صفحه‌های ساب ماشینی

صفحات ساب دستی

صفحات ساب آهنگری برای برش‌دادن متریال‌های مختلف فولادی و غیرفولادی به کار می‌روند. اکثر صفحات ساب آهن در قطر ۱۸۰ میلی‌متر و ضخامت سه میلی‌متر می‌باشند.
اکثر صفحات مینی ساب آهن در قطر ۱۱۵ میلی متر و ضخامت شش میلی‌متر می‌باشند.

تشخیص صفحه برش سنگ و آهن

تفاوت صفحه برش سنگ و آهن

در جدول زیر تفاوت های اصلی صفحه برش سنگ و آهن آورده شده است:

مشخصهصفحه برش سنگصفحه برش آهن
جنساکسید آلومینیومفولاد
ضخامتبیشترکمتر
سرعتکمتربیشتر
کاربردسنگ، بتن، کاشی، سرامیکفلزات آهنی و فولادی

روش های تشخیص صفحه برش سنگ و آهن

برای تشخیص صفحه برش سنگ و آهن می توان از روش های زیر استفاده کرد:

جهت کسب اطلاعات درباره بهترین مارک‌های صفحه سنگ برش و ساب لطفا کلیک نمایید.

  • ضخامت: صفحات برش سنگ معمولاً ضخامت بیشتری نسبت به صفحه برش آهن دارند.
  • سرعت: صفحات برش سنگ معمولاً سرعت کمتری نسبت به صفحه برش آهن دارند.
  • جنس: صفحات برش سنگ معمولاً از جنس اکسید آلومینیوم ساخته می شوند، در حالی که صفحات برش آهن معمولاً از جنس فولاد ساخته می شوند.
  • کاربرد: صفحات برش سنگ معمولاً برای برش سنگ، بتن، کاشی و سرامیک استفاده می شوند، در حالی که صفحات برش آهن معمولاً برای برش فلزات آهنی و فولادی استفاده می شوند.

*** جهت ثبت سفارش خرید انواع سنگ برش می توانید با شماره های ۰۹۱۲۹۱۵۱۹۹۲ – ۰۹۱۲۴۷۲۸۱۱۰ تماس بگیرید. ***

صفحه برش سنگ تراورتن

صفحه برش سنگ تراورتن برای دستگاه های برش با آب و مناسب برای انواع سنگ تراورتن و سایر سنگهای مشابه بسیار عالی است.

صفحه برش دستگاه فرز

برای اینکه از ببینیم چه صفحات برشی بر روی دستگاه فرز نصب شده و کاربرد چگونه ای دارند لازم است بصورت کامل به این موضوع اشاره نماییم.

صفحه گرانیت بر یا سنگ برش گرانیت

از صفحه گرانیت بر برای برش دادن سنگ های گرانیت در اندازه های مختلف استفاده می شود. سنگ گرانیت بر در دو سایز بزرگ برای صفحه سنگ فرز و مینی برای صفحه سنگ دستگاه مینی فرز استفاده می شود. سنگ برش گرانیت در قطر های ۲۳۰ و ۱۱۵ به بازار عرضه می شود. در ساخت صفحه برش های از بهترین مواد استفاده می شود. از ویژگی های مهم این صفحه برش می توان به سرعت بالا در حین کار اشاره کرد.

صفحه سرامیک بر یا سنگ برش سرامیک

از این سنگ برش برای برش دادن سنگ های سرامیک استفاده می شود. این صفحه برش در دو سایز مینی و بزرگ تولید می شود. صفحه سرامیک بر، روی دستگاه فرز و مینی فرز نصب می شود و در موارد مختلف می توان از آنها استفاده کرد. دیسک برش سرامیک در قطر های ۲۳۰ و ۱۱۵ تولید و به بازار عرضه می شود. از این ابزار برای موارد ساختمانی استفاده می شود که از ویژگی های مهم آن می توان به کیفیت بالا در برش و استحکام آن اشاره کرد.

صفحه (سنگ) استیل بر یا صفحه برش استیل

صفحه استیل بر یا سنگ استیل بر یکی از انواع ابزار آلات برشی است که برای برش دادن فلز استیل از آن استفاده می شود. صفحه برش استیل در دو مدل بزرگ برای صفحه سنگ فرز و مینی برای صفحه سنگ مینی فرز استفاده می شود. این صفحه برش، در قطر های ۱۸۰ و ۱۱۵ و ضخامت ۱ و ۱.۶ میلی متر تولید و به بازار عرضه می شود. از این ابزار برای ساخت محصولات خانگی از جمله سینک ها استفاده می شود. از ویژگی های صفحه استیل بر می توان به قدرت بالا و کیفت آن اشاره کرد.

صفحه (سنگ) برش آهن یا صفحه آهن بر

سنگ برش آهن یکی از ابزارهای برش است که از آن برای برش آهن استفاده می شود و در دو سایز مینی و بزرگ در بازار وجود دارد. کاربرد این ابزار در ساخت و ساز های ساختمانی و موارد مشابه است. از دیگر کاربرد های مهم این صفحه برش می توان به برش دادن آهن و میلگرد در اندازه های مختلف اشاره کرد. صفحه آهن بر در قطر های ۱۸۰ و ۱۱۵ و ضخامت ۳ میلی متر تولید می شود. از ویژگی ها و مزیت های صفحه برش آهن می توان به سرعت بالا در برش و استحکام آن اشاره کرد.

سنگ یا صفحه پروفیل بر

پروفیل ها یکی از انواع فلزات هستند که برای برش آنها از پروفیل بر استفاده می شود. کاربرد این ابزار در موارد ساختمانی از جمله ساخت در و پنجره است.

صفحه پروفیل بر، بر روی ستگاه پروفیل بر نصب می شود. این سنگ برش در قطر ۳۳۵ و ضخامت ۳ میلی متر تولید و به بازار عرضه می شود. از ویژگی های سنگ پروفیل بر می توان به کارایی بالای آن اشاره کرد. در سخت این ابزار ها از بهترین مواد موجود در بازار استفاده شده است.

سنگ برش سنگ یا صفحه سنگ برش

از سنگ برش سنگ برای برش دادن سنگ هایی نظیر تراورتن و تیشه ای استفاده می شود. صفحه برش سنگ در سایز بزرگ مخصوص دستگاه فرز است. سایز صفحه سنگ برش ۲۳۰ و ضخامت آن ۳ میلی متر است. این سنگ برش کاربرد وسیعی در برش دادن سنگ ها، در شکل ها و اندازه های مختلف دارد. از ویژگی های مهم آن می توان به سرعت بالا و استحکام آن اشاره کرد.

صفحه (سنگ) ساب

کاربرد صفحه ساب برای سابیدن و لایه برداری است. صفحه سنگ ساب در دو سایز بزرگ و کوچک تولید می شوند و می توان در موارد مختلفی که نیاز به سابیدن و شکل دهی وجود دارد؛ از آن استفاده کرد. صفحه یا دیسک ساب در دو قطر ۱۸۰ و ۱۱۵ با ضخامت ۶ میلی متر تولید می شود. از مزیت ها و ویژگی های مهم این سنگ می توان به استفاده از بهترین متریال در ساخت آن و کیفیت بالا اشاره کرد.

محصولات دیگر
پیمایش به بالا