بارمان تجارت رایان (B.T.R)

02156577916-9 09129151992-09124728110

info@rtb-co.com

انتخاب بهترین ابزار برش (الماسه تراشکاری) برای پروژه فلزی شما

ابزارهای برش

عملیات ماشین شامل عملیات تولید است که در آن مواد اضافی با برش برداشته می شود.

برش توسط دستگاه های پیچیده گوه ای به نام ابزار برش فلز یا ماشین آلات برش فولاد تسهیل می شود.

این مواد را فشرده می کند، که باعث برش می شود و در نتیجه پارچه اضافی را برش می دهد. برای اینکه به درستی کار کند، ابزار برش مانند الماسه تراشکاری باید تیز باشد. این حتی به شما امکان می دهد هنگام برش فلز از نیروی کمتری استفاده کنید.

در صورت نداشتن اطلاعات و تجربه کافی و یا دریافت مشاوره در خصوص قیمت و خرید انواع الماسه تراشکاری با کارشناسان ما در شرکت بارمان تجارت رایان با شماره تلفن 02156577916 الی 9 و همچنین شماره همراه 09129151992 یا 09124728110 تماس حاصل فرمایید.

ابزار برش (الماسه) چیست؟

ابزار برش مثل الماسه یک دستگاه گوه ای شکل با لبه های تیز است که برای حذف مواد اضافی از یک قطعه کار با برش استفاده می شود. حذف مواد اضافی شما را قادر می سازد تا شکل و اندازه مورد نیاز مواد را بدست آورید. ابزاری که فلز را برش می دهد بر روی ابزار ماشین نصب شده و سرعت نسبی دارد.

ابزارهای برش مختلفی در دسترس است و ابزاری که انتخاب می کنید به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگرچه ترجیح در انتخاب دستگاه برش فلز مهم است، اما آنچه در انتخاب ابزار برش نقش مهمی دارد این است که چگونه به کار کمک می کند تا به درستی انجام شود.

انواع ابزار برش

ابزار برش می تواند در عملیات ماشین های مختلف استفاده شود. در زیر لیستی از برخی از ابزارهای برش آورده شده است.

آسیاب

این یک ابزار با چندین لبه برش در سطح بیرونی آن است. ابزار آسیاب فلزی برش را با چرخش روی قطعه کار انجام دهید. آنها معمولا در ماشین فرز استفاده می شود.

حفاری

مته یکی از انواع ماشین آلات خسته کننده است که برای حفاری سوراخ در یک قطعه کار استفاده می شود. این یکی از رایج ترین ابزارهای برش موجود است.

چرخش

چرخش رایج ترین عملیات ماشینکاری تراش است. این کار با حذف مواد از قطر بیرونی یک قطعه کار چرخشی کار می کند. این کار برای کاهش قطر قطعه کار انجام می شود.

رشته بندی

نخ یک فرآیند برش است که نخ های پیچ را برای اتصال چیزها بر روی قطعه کار مانند پیچ ها ایجاد می کند.

خسته کننده

کسل کننده یک فرآیند برش است که از یک ابزار برش تک نقطه ای یا یک سر کسل کننده برای ایجاد سوراخ های صاف و دقیق در یک قطعه کار استفاده می کند.

ریمینگ

این ابزاری است که برای تکمیل سوراخ باز شده توسط مته با توجه به دقت مورد نیاز استفاده می شود. بسته به قطر کامل، ریمر ممکن است یک یا چند لبه برش داشته باشد.

چگونه بهترین ابزار را برای پروژه خود انتخاب کنیم

تراش-فلزکاری-موضوع
چندین ابزار برش در دسترس است که انتخاب مناسب را به یک کار چالش برانگیز تبدیل می کند. این کمک خواهد کرد اگر شما زمان خود را برای انتخاب ابزار به درستی ؛ در غیر این صورت ، شما ممکن است با یکی از اشتباه است که نیازهای شما را برآورده نمی کند. در زیر برخی از عواملی که باید قبل از انتخاب ماشین آلات برش صنعتی در نظر بگیرید.

برنامه خود را بشناسید
نوع کاری که ابزار برش انجام می دهد در انتخاب ابزار برش راهنمایی خواهد کرد. همه ابزارهای برش به یک هدف خدمت نمی کنند. برخی از وظایف انجام شده با استفاده از ابزارهای برش شامل سوراخ های حفاری ، تغییر اندازه و برش شکل است. هر شغلی ابزار برش خود را دارد. این بدان معناست که انتخاب اشتباه اتلاف پول خواهد بود زیرا وظیفه مورد نظر شما را انجام نمی دهد.

محیطی که می خواهید از آن استفاده کنید.
محیطی که مواد در آن استفاده می شود نقش مهمی در تعیین سفتی ابزار برش دارد. اگر به عوامل محیطی مانند رطوبت ، دما و رطوبت نگاه کنید ، کمک می کند ، زیرا این عوامل هستند که به شدت بر ابزار برش تأثیر می گذارند. پس از بررسی عوامل ، می توانید ابزاری برای برش انتخاب کنید که به شرایط محیطی غالب آسیب نرساند.

بودجه
در نظر گرفتن بودجه یکی از مهمترین عوامل است. قبل از اینکه حتی به بررسی عوامل دیگر بپردازید ، ابتدا باید مقدار پولی که دارید و مبلغی که می خواهید خرج کنید را در نظر بگیرید. با این حال ، یک دستگاه برش خوب برای فلز ممکن است ، شما نمی توانید آن را خریداری کنید اگر سرمایه کافی ندارید.

بسیاری از مردم در گذشته به دلیل عدم در نظر گرفتن بودجه شما ناامید شده اند. شما در مورد نوع ابزار برش که می خواهید بخرید بدون نگاه کردن به قیمت و مبلغی که دارید تصمیم می گیرید. وقتی به بازار می رسید ، متوجه می شوید که قیمت از آنچه دارید دور است. این می تواند بسیار دلسرد کننده باشد چون حتی سخت است که ذهن خود را در آن مورد تغییر دهید.

بهترین راه برای جلوگیری از آن این است که انواع مختلف ابزار برش فلز را که می خواهید با قیمت های آنها مرور کنید تا با ذهن سفت و سخت به بازار نروید. شما گزینه های مختلفی خواهید داشت تا حتی اگر گزینه ای که می خواهید از دست رفته باشد ، باز هم بتوانید گزینه دیگری را انتخاب کنید که متناسب با بودجه شما باشد.

مواد مورد استفاده در ابزار
دانستن نوع مواد مورد استفاده برای تولید ابزار یک عامل ضروری است که باید قبل از خرید در نظر گرفته شود. این به شما کمک می کند تا انتخاب درستی در مورد استفاده انجام دهید. استفاده از مواد بسته به مدت زمان انجام کار و بار آن متفاوت است. مواد دارای خواص و نقاط قوت مختلفی هستند.

برخی از مواد می توانند با بار بیشتری روبرو شوند ، در حالی که برخی دیگر می توانند با بار کمتری روبرو شوند. این بدان معنی است که اگر شما یک ماده را انتخاب کنید که برای بار کمتر با بار بزرگ مواجه شود ، ممکن است ابزار آسیب ببیند. برخی از مواد همچنین می توانند برای کارهایی که مدت ها قبل از اتمام کار طول می کشد ، بهترین کار را انجام دهند ، در حالی که برخی دیگر به دلیل اصطکاک فرسوده می شوند. جایگزینی یک ابزار برش بیشتر در دراز مدت گران است ؛ بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که یک ابزار برش با مواد مناسب برای کار خود را انتخاب کنید.

انتخاب خود را بدانید
یکی دیگر از عوامل ضروری که باید توجه داشته باشید انتخاب شماست. این بسیار مهم است زیرا شما را راهنمایی می کند و تصمیم گیری را برای شما آسان می کند. حتی اگر شما هیچ تجربه ای با هر نوع ابزار برش ندارید ، ضروری است که کمی تحقیق کنید و بدانید چه چیزی برای شما بهتر است. شما باید کاربرد هر ابزار برش و کار انجام شده را ببینید.
نتیجه گیری
ابزار برش الزامات ضروری در عملیات ماشین است. با این حال، برای عملکرد موثر دستگاه، باید دستگاه مناسب را انتخاب کنید و از نتیجه تحت تأثیر قرار بگیرید.

محصولات دیگر
پیمایش به بالا